Σκοπός προγράμματος

Ο σκοπός του προγράμματος είναι οι ωφελούμενοι να αποκτήσουν δεξιότητες και γνώσεις ως προς τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Το πρόγραμμα παρέχει την ικανότητα στους ωφελούμενους να αποκτήσουν τις βασικές γνώσεις ως προς το μάρκετινγκ και την εφαρμογή του στην πράξη ανάλογα με τις ιδιαίτερες ανάγκες των εκπαιδευομένων. Επιπλέον, οι ωφελούμενοι αποκτούν γνώσεις και δεξιότητες ως προς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και την εφαρμογή τους στην πράξη, ώστε να καλύψουν τις ανάγκες τους.

Διαρκεια προγραμματοσ

Συνολική διάρκεια προγράμματος

 

80 ώρες – 1 μήνας
Ανάλυση συνολικής διάρκειας Διά ζώσης εκπαίδευση

Ώρες 12

Σύγχρονη Εξ αποστάσεως

Ώρες 48

Ασύγχρονη Εξ αποστάσεως

Ώρες 20

  

Αναλυτικη διαρθρωση προγραμματοσ

Θεματική Ενότητα 1: εισαγωγη στο marketing

Σκοπός – στόχοι της θεματικής ενότητας

Σκοπός της παρούσας ενότητας είναι να

Οι ωφελούμενοι στο πλαίσιο της πρώτης ενότητας θα αποκτήσουν τις βασικές γνώσεις και δεξιότητες ως προς το μάρκετινγκ και τα εργαλεία για την εφαρμογή στην πράξη.

Με το πέρας της ενότητας οι επιμορφούμενοι αναμένεται να είναι σε θέση να:

  • αποκτήσουν τις βασικές γνώσεις και δεξιότητες ως προς το μάρκετινγκ και τα εργαλεία για την εφαρμογή στην πράξη.

Επιμέρους Ενότητες

Εισαγωγή στο Marketing

 

Χρονική διαρκεια – ωρεσ καταρτισησ

40 ώρες

 

τροποσ αξιολογησησ των αποκτηθεισων γνωσεων και δεξιοτητων

Κουίζ σε κάθε ενότητα

  

Θεματική Ενότητα 2: μεσα κοινωνικησ δικτυωσησ   

Σκοπός – στόχοι της θεματικής ενότητας

Σκοπός της εκπαιδευτικής ενότητας είναι να γνωρίσουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Συγκεκριμένα, στην υποενότητα οι επιμορφούμενοι θα είναι σε θέση να:

  • αποκτήσουν βασικές γνώσεις και δεξιότητες ως προς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα εργαλεία και τα βήματα εφαρμογής και την ικανότητα επιλογής του κατάλληλου κάθε φορά μέσου κοινωνικής δικτύωσης για την προβολή και προώθηση.

Επιμέρους Ενότητες

2.1. Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

2.2 Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην εκπαίδευση

2.2.1 Ορισμός και ταξινόμηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

2.2.2 Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην εκπαίδευση

 

Χρονική διαρκεια – ωρεσ καταρτισησ

20 ώρες

 

τροποσ αξιολογησησ των αποκτηθεισων γνωσεων και δεξιοτητων

Κουίζ σε κάθε ενότητα

Θεματική Ενότητα 3: εφαρμογή μεσων κοινωνικησ δικτυωσησ

Σκοπός – στόχοι της θεματικής ενότητας

Σκοπός της παρούσας ενότητας είναι να

Οι ωφελούμενοι στην τρίτη ενότητα αποκτούν γνώσεις και δεξιότητες που σχετίζονται με την εφαρμογή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην πράξη.

Με την ολοκλήρωση της ενότητας οι επιμορφούμενοι θα είναι σε θέση να:

  • αποκτούν γνώσεις και δεξιότητες που σχετίζονται με την εφαρμογή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην πράξη.

Επιμέρους Ενότητες

Εφαρμογή μέσων κοινωνικής δικτύωσης

 

Χρονική διαρκεια – ωρεσ καταρτισησ

20 ώρες

 

τροποσ αξιολογησησ των αποκτηθεισων γνωσεων και δεξιοτητων

Κουίζ σε κάθε ενότητα

 

Προφίλ των δυνητικά ωφελούμενων (ελάχιστες προϋποθέσεις συμμετοχής):
Εκπαιδευτικό Επίπεδο Υποχρεωτική Εκπαίδευση ☒
Γνώση αγγλικής γλώσσας δεν απαιτείται ☒
 
Πιστοποίηση
Πιστοποίηση από Ανεξάρτητο Φορέα ACTA

VELLUM